Selamat Datang

Selamat datang ke teratak usang keh yang tak seberapa ini. Maklumlah baru dibina jadi belum siap furnishing dan interior design pun tak complete lagi. Nanti keh dapatkan bantuan dari rakan2 keh yang lain untuk mengindahkan Blog ini seiring dgn usaha SU MDJ yg baru untuk mengindahkan bandar Jerantut tercinta ini. Jemputlah masuk...makan dan minum apa2 yg keh dah sediakan tu...jgn bawak balik dah..huhu

Friday, July 23, 2010

Muqaddimah


Assalamualaikum.

Salam takzim dari keh kpd semua warga Jerantut. Blog ini adalah kesinambungan dari facebook Jerantut Kampungku yg dimulakan dalam bulan Mac yg lalu. Sehingga kini telah mencecah lebih dari 5000 rakan.

Disini keh akan kumpulkan dan susunatur semula topik2 dan album2 yg terdapat di facebook Jerantut Kampungku supaya lebih mudah untuk menerokai subjek2 yg deme minati.

Juga diharap dapat menggunakan ruang ini utk mempromosikan perniagaan rakan2 bumiputera kita yg ada di Jerantut mahupun diluar Jerantut tapi dimiliki oleh warga Jerantut.

Sebarang perbahasan atau idea yg bernas adalah dialu-alukan. Manakala yg merepek meraban dan yg menggunakan bahase yg tak sedap didengar akan keh delete dan blacklistkan penghantar message itu.

Jadi berhati2lah dijalanraya dan amalkan sopan santun sebagai budaya kita....hehe

No comments:

Post a Comment