Selamat Datang

Selamat datang ke teratak usang keh yang tak seberapa ini. Maklumlah baru dibina jadi belum siap furnishing dan interior design pun tak complete lagi. Nanti keh dapatkan bantuan dari rakan2 keh yang lain untuk mengindahkan Blog ini seiring dgn usaha SU MDJ yg baru untuk mengindahkan bandar Jerantut tercinta ini. Jemputlah masuk...makan dan minum apa2 yg keh dah sediakan tu...jgn bawak balik dah..huhu

Saturday, July 24, 2010

Homestay Teratak Zakiah



Homestay Teratak Zakiah milik Tuan Syed Hamzah terletak di Kg
Bukit Dinding lebihkurang 16km dari Bandar Jerantut.

Memiliki 5 jenis bilik yg boleh memuatkan 16 orang, homestay ini amat sesuai untuk para pelajar atau keluarga yg ingin merasai suasana kampung. Pilihan bilik juga mengikut harga yang bersesuaian seperti bilik berhawa dingin atau bilik tanpa hawa dingin.
Package berharga RM250-00 seorang termasuk bilik tidor, sarapan pagi, makan tengahari dan makan malam. Manakala kos perjalanan ke kawasan2 pelancungan boleh dirunding.
Kedudukan homestay ini adalah di perantaraan kawasan2 kunjungan pelancung seperti Gunung Senyum, Pusat Ternakan Seladang di Kerdau, Gua Gelanggi, Tekam Resort dan lain2.

Bagi yang berminat sila hubung Teratak Zakiah di no telefon 09-2669343 atau Tuan Syed di no telefon 012-9647958 atau 019-9162200.

No comments:

Post a Comment